آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

پیام تبریک نوروزی پاشینیان خطاب به ایران

نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور کشورمان تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی فرار رسیدن عید نوروز را به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال جدید، گفت: «امیدوارم سال پیش‌رو با موفقیت و آرامش بی‌نظیر برای (کشور) همسایه و دوست، ایران همراه باشد».

پاشینیان افزود: روابط ارمنستان و ایران که در فضای اعتماد و احترام متقابل شکل گرفته و به هزاران سال قبل برمی‌گردد، از اهمیت ویژه‌ ای برای جمهوری ارمنستان و مردم آن برخوردار است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ دو کشور در آینده نزدیک شاهد گسترش دستورکار دوجانبه باشند که به گفته وی، محرکی برای تعمیق و رشد بیشتر روابط دوستانه به نفع رفاه مردم ارمنستان و ایران و صلح منطقه‌ای خواهد بود.

نخست‌وزیر ارمنستان در پیام خود خطاب به سید ابراهیم رئیسی، برای ایران سالی پر از صلح و موفقیت‌های پایدار آرزو کرد. وی در این پیام ضمن اشاره به روابط و دوستی دیرینه دو کشور، افزود: بدون تردید می‌توانم بگویم که با ادامه مسیر همکاری‌ها، دستورکار چند لایه ارمنستان و ایران را در سال جدید به نفع رفاه دو ملت و دو کشور تقویت خواهیم کرد.

پاشینیان در پایان برای ملت دوست جمهوری اسلامی ایران موفقیت، سلامتی، بهروزی و آرامش آرزو کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا