آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) از سوی حزب اسلام آذربایجان

حزب اسلام آذربایجان به مناسبت 25 دسامبر و سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق خبری قفقاز، عاکف حیدرلی معاون حزب اسلام آذربایجان در صفحه فیس بوک خود، پیام تبریکی به مناسبت سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) منشر کرد.

متن پیام عاکف حیدرلی به شرح ذیل است:

25 دسامبر ولادت حضرت عیسی (ع) است. حزب اسلام آذربایجان این عید مبارک را به مسیحیان سراسر جهان تبریک می گوید

امروز 25 دسامبر در سراسر جهان به عنوان سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) جشن گرفته می شود. زادگاه او شهر بیت لحم در فلسطین است. به عنوان مکانی مقدس برای مسیحیان در سراسر جهان، هر ساله میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) در اینجا جشن گرفته می شود.

حزب اسلام آذربایجان میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح را به تمامی مسیحیان جهان صمیمانه تبریک می گوید. همه کتب آسمانی نازل شده از سوی خداوند متعال و پیامبران الهی بر روی زمین با رسالت مقدسی که دارند، مایه هدایت و رستگاری بشر هستند. به همین دلیل است که نام حضرت عیسی (ع) بارها در قرآن ذکر شده و اطلاعات خاصی در مورد آن حضرت آمده است. مسیحیت مانند سایر ادیان آسمانی مظهر صلح، برابری و پاکی در جهان است و درک متقابل و مهربانی را در بین مردم و همه بشریت ترویج می کند.

 متأسفانه برخی جریانات سیاسی بر اساس منافع فردی و گروهی، سعی در آشفتگی جهان، کشاندن بشریت به سمت گرفتاری ها و آلوده کردن روابط ادیان و  جوامع به انواع زشتی ها و به راه انداختن جنگ ها و کشتارهای ناعادلانه دارند. طاعون صهیونیسم و ​​منافع امپریالیسم، جز ظلم و آشوب چیزی نصیب مردم جهان نمی کند.

حزب اسلام آذربایجان، یک بار دیگر این عید مبارک را به مسیحیان جهان تبریک می گوید و بشریت را به اتحاد، همبستگی، دوستی و برادری در مبارزه با انواع ظلم و بی عدالتی فرا می خواند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا