آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

پیام تبریک رهبر جمعیت دینی جمعه آذربایجان به سید ابراهیم رئیسی

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو، رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان، انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان ضمن تبریک به مناسبت انتخاب آیت اله رئیسی به سمت ریاست جمهوری ایران اسلامی، اظهار امیدواری کرد، انتخاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، نقش مهمی در تاسیس تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

در پیام تبریک حاج ایلقار ابراهیم اوغلو آمده است: « به ملت ایران و در رأس آن به آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای (دامت برکاته) به مناسبت انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک می گویم. برای تمامی امت اسلام منشأ خیر باشد. در حقیقت، اصول دموکراتیک استوار شده بر روی ایمان و اعتقاد، شرایط انتخاب بصیرت مندانه را فراهم می کند که این نیز در واقع می تواند نقش الگو را برای امت ایفاء کند. امیدواریم به فرموده رهبر عالی مقام، این واقعه نقشی مثبت در تاسیس تمدن نوین اسلامی ایفا کند. ان شاء الله، این موضوعات را به امید قبولی خدمت به صاحب الزمان (عج) بیان می کنیم. همچنین، امیدواریم که این انتخاب، در اجرای کامل راهبرد رهبر عالی مقام درباره قره باغ در محکومیت سیاست اشغالگرانه ارمنی که در زمان جنگ میهنی 44 روزه بیان کردند، نقشی بزرگ خواهد داشت. از خداوند متعال در این روزهای نورانی کرامت، توفقیات فراوان را در آستانه میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) مسألت می کنیم.»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا