آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

پیام تبریک حزب اسلام آذربایجان به ملت ایران

حزب اسلام آذربایجان در بیانیه ای، موضع خود را در خصوص نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، متن پیام حزب اسلام بدین شرح است: «ما از نتایج برگزاری دموکراتیک و شفاف سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران استقبال می کنیم. ما انتخابات پیروزمندانه و بزرگ و نتایج آن را به محضر رهبر معظم انقلاب امام سید علی خامنه ای و ملت دوست، همسایه و برادر ایران صمیمانه تبریک می گوییم. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور برادر، دشمنان اسلام را نا امید کرد. ماشین تبلیغاتی برخی از قدرت ها و حامیان آنها، که همه امکانات خود را به کار گرفتند، دوباره با یک شکست جدی مواجه شدند. این انتخابات بار دیگر ثابت کرد که مردم ایران فریب هیچ گونه تحریک و توطئه دشمن را نمی خورند و خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند.

جمهوری اسلامی ایران که روابط برادرانه، تاریخی، معنوی، اقتصادی و سیاسی با مردم آذربایجان دارد، با این انتخابات صفحه جدیدی در تاریخ گشوده است. ما معتقدیم که روابط بین کشور دوست و برادر با دولت ما بیش از پیش تقویت و توسعه خواهد یافت و مسائل منطقه ای به طور مشترک حل خواهد شد.

انتخاب مردم ایران برای دستیابی به توسعه موفق کشور است. حزب اسلام آذربایجان برای ملت برادر ایران، چشم اندازهای بزرگ و عمیق توسعه و موفقیت و ایمان بزرگ و شکست ناپذیر، در مسیر سعادت و اهل بیت آرزو می کند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا