آخرین اخبارآذربایجاناخبارترکیهعمومی

پاشینیان: سیگنال‌های مثبتی از ترکیه دریافت کرده‌ایم

نخست وزیر ارمنستان گفت: در افکار عمومی ترکیه سیگنالهای مثبتی دریافت می کنیم. این سیگنالها را بررسی خواهیم کرد و سیگنالهای مثبت را با سیگنالهای مثبت پاسخ خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان امروز جمعه در نشست هیئت دولت این کشور درباره روابط ترکیه و ارمنستان اظهار داشت: در افکار عمومی ترکیه سیگنالهای مثبتی دریافت می کنیم. این سیگنالها را بررسی خواهیم کرد و سیگنالهای مثبت را با سیگنالهای مثبت پاسخ خواهیم داد.

اردوغان ماه گذشته میلادی گفته بود که پس از پایان اشغال قره باغ، پنجره جدیدی برای ایجاد صلح پایدار در منطقه باز شده است. اعلام کردیم که اگر ارمنستان این موضوع را بررسی کند، ما نیز آنچه را باید، انجام خواهیم داد.

طی هفته های اخیر درگیری های پراکنده ای در نقاط مرزی بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان شکل گرفته که طرفین یکدیگر را متهم به آغاز تنش می کنند.

اردوغان پس از جنگ قره باغ از پلتفرم همکاری 6 جانبه بین جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، گرجستان، روسیه و ایران خبر داده بود که این پیشنهاد مورد استقبال اکثر کشورهای این طرح قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا