آخرین اخباراخبارایرانترکیهعکسعمومی

پاسخ فرزند نتانیاهو به توئیت اردوغان با پرچم اقلیم کردستان/ تصویر

در  زیر توئیتی که اردوغان از مردم جهان و کشورهای مسلمان خواسته بود تا از از مسجد الاقصی حمایت کرده و مانع اخراج فلسطینیان از خانه‌ های خود شوند، یائر نتانیاهو پرچم اقلیم کردستان را به عنوان پاسخ به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در حالی که با جنایات روز افزون رژیم صهیونیستی در فلسطین واکنش‌ های بین‌ المللی روز به روز در حال افزایش و گسترش است، واکنش یائر نتانیاهو، فرزند بنیامین نتانیاهو به یک توییت رجب طیب اردوغان در مورد فلسطین باعث واکنش شهروندان ترکیه در شبکه‌ های اجتماعی شده است.

در حالی که اردوغان در یک توییت از تمام جهان و خصوصا کشورهای مسلمان خواسته بود تا به حمایت از مسجد الاقصی پرداخته و مانع اخراج فلسطینیان از خانه‌ های خود شوند، یائر نتانیاهو در زیر این توییت پرچم اقلیم کردستان را به عنوان پاسخ به اشتراک گذاشت.

این اقدام او یک دهن‌ کجی به دولت ترکیه به حساب می‌آید، چرا که تشکیل دولت کردستان در منطقه به عنوان یک پروژه صهیونیستی است که با اتحاد و هوشمندی ایران و ترکیه در مقابله با رفراندوم ۲۰۱۷ استقلال اقلیم کردستان از عراق به طور موقت شکست خورد و باعث استعفای مسعود بارزانی شد.

اما این پروژه همچنان با هدف تشکیل اسرائیل دوم در منطقه با تجزیه ایران، ترکیه، عراق و سوریه در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار دارد و در صورت تضعیف هر یک از کشورهای ایران و ترکیه عملیانی خواهد شد.

منبع: آناج

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا