آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

بیانیه تشکیلات مردمی ضیاء الصالحین در حمایت از حاج طالع باقرزاده

تشکیلات مردمی ضیاء الصالحین در حمایت از حرکت استشهادی حاج طالع باقرزاده در مقابل توهین به مقدسات و خدای متعال توسط ماموران امنیتی جمهوری آذربایجان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، متن بیانیه تشکیلات مردمی ضیاء الصالحین در حمایت از حرکت استشهادی حاج طالع باقرزاده در اعتراض به توهین ماموران امنیتی جمهوری آذربایجان به مقدسات و ساحت مقدس خدای تبارک و تعالی، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و غیور مسلمان آذربایجان
بدینوسیله به اطلاع می رساند که اقدام استشهادی رهبر جنبش اتحاد مسلمان آذربایجان، حاج طالع باقرزاده یک حرکت الهی و حسینی در عصر حاضر است که وجدان های خفته در خواب غفلت را به بیداری و حرکت در مسیر الی الله فرا می خواند.
لذا برای اینکه در قیامت در برابر امام حسین علیه السلام و ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا و منادیان راه حق سرافکنده نباشیم، باید هر اقدام متناسبی را که لازم است و از دستمان برمی آید، نسبت به عمال ستمگر حاکمیت جمهوری آذربایجان که با غاصبان و اشغالگران قدس شریف، اسرائیل خونخوار و کودک کش دست به یکی کرده و نسبت به خدا و دین خدا اینگونه بی شرمانه هتاکی و گستاخی نموده اند، ساکت و آرام ننشینیم و در فضای مجازی و حقیقی پاسخی شایسته و بایسته به رفتارهای ظالمانه حاکمان بی شرم جمهوری آذربایجان داده باشیم.

درباره حاج طالع باقرزاده اگر تاکنون ساکت و بی تفاوت نشسته ایم، به عمق کلام و روح الهی حرف های او توجه کرده و این شمع راه حق را دریابید و به ندای «هل من ناصر» شهید زنده آدربایجان که در امتداد قیام عاشورا در مقابل ظلم به پا خاسته لبیک گفته و از دین خدا و مبارزان جبهه حق دفاع کنیم.

باشد که خداوند متعال او و همرزمانش را برای اسلام حفظ کرده و همه ما را در زمره زمینه سازان ظهور آخرین منجی بشریت قرار دهد. إن شاءالله.

و من الله التوفیق
تشکیلات مردمی ضیاء الصالحین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا