آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانترکیهعمومی

نورالدین شیرین: آذربایجان قلب تپنده اسلام و نور چشم ماست

مدیر شبکه قدس تی وی در مراسم بزرگداشت 19 ژانویه گفت: رژیم صهیونیستی برای تمام جهان اسلام و انسانیت یک بلا، تهدید، ویروس و مصیبت است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، آقای نورالدین شیرین مدیر شبکه قدس تی وی در مراسم بزرگداشت 19 ژانویه، روز همبستگی آذری های مسلمان جهان که در مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی و با حضور جمعی از شاعران، شهروندان متدین و باغیرت اردبیل و در حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار می شد اظهار داشت: امام خامنه ای فرموده اند: بسیجی ها در همه جای دنیا حضور دارند و تنها زبان آنها باهم فرق دارد. من نیز یک بسیجی از کشور ترکیه هستم. اگر شما در اینجا «لبیک یا خامنه ای» می گویید، ما هم از ترکیه و از آنکارا فریاد می زنیم: «لبیک یا خامنه ای». دشمنان بدانند که ایشان رهبر امت اسلام و شعار عزیز اسلام و مشعل خاموش نشدنی در آسمان اسلام هستند.

وی در ادامه افزود: الحمدلله که در 19 ژانویه برادران ما از آن سوی ارس با اشک شوق به آغوش مادر و خاک پدری و زیر پرچم اسلام آمدند. اما این رویداد تنها مربوط به آن سوی ارس نیست. این آرزوی همه مسلمانان است که زیر پرچم اسلام جمع شوند و همدیگر را به آغوش بکشند. ان شاالله روزی خواهد آمد که تمام مسلمانان زیر یک پرچم واحد گرد هم خواهند آمد.

مدیر شبکه قدس تی وی ادامه داد: ما اهل مقاومت و نسل مقاومت هستیم. ما دانش آموزان مکتب قاسم سلیمانی هستیم و ان شاالله پرچم قاسم سلیمانی را تا آزادی قدس و ازمیان رفتن رژیم نامشروع صهیونیستی برافراشته خواهیم کرد. اسرائیل نه تنها برای فلسطین، قدس، لبنان و غزه بلکه برای تمام جهان اسلام و بشریت یک تهدید، بلا، ویروس و مصیبت است. برخی کشورهای خودفروخته می گویند برای استقرار صلح و امنیت باید روابط خود با اسرائیل را عادی سازی کنیم اما ما می گوییم برای استقرار صلح و امنیت، اسرائیل باید از میان برود. این دستور قرآن و رسول اکرم (ص) است. دستور امام خمینی و سردار حاج قاسم سلیمانی است. این امر محقق خواهد شد و رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با ترکیه اشاره کرده و اظهار داشت: صهیونیست ها برنامه ریزی کرده اند که با ترکیه متحد شوند و از طریق ترکیه خنجری در پشت محور مقاومت فرو کنند. ما ذلت را نمی پذیریم و جان خود را می دهیم اما اسرائیل را در ترکیه جای نمی دهیم. جای اسرائیل ترکیه و امارات و حجاز و آذربایجان نیست بلکه جای اسرائیل در اعماق جهنم است. اگر کشورهای اسلامی از لوث وجود رژیم صهیونیستی پاک نشوند نمی توانند برای خدا بندگی کنند. اسرائیل یک نجاست است. این حرف من نیست، حرف اهل سنت ترکیه نیز هست.

نورالدین شیرین تاکید کرد: روابط ما با اسرائیل عادی نخواهد شد. عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اهانت به قرآن، تاریخ، رسول الله، سیدالشهدا و اجداد ماست. خداوند در قرآن کریم یهود را به عنوان بدترین دشمن مسلمانان معرفی می کند. اگر یهود ما را بین دو چیز مخیر کند یعنی عادی سازی یا مرگ سرخ و شهادت، ما راه شهادت را انتخاب می کنیم. ما پرچم شهدا را زمین نمی گذاریم.

وی در پایان اظهار داشت: آذربایجان قلب تپنده اسلام و نور چشم ماست. زنده باد آذربایجان و مرگ بر اسرائیل…

لبیک یا حسین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا