آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانعمومینخجوان

نقض آتش بس و مجروح شدن یک نظامی جمهوری آذربایجان

با نقض آتش بس و تیر اندازی از سوی نیرو‌های ارمنستان در منطقه‌ی نخجوان یک نظامی جمهوری آذربایجان زخمی شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، از باکو، با نقض آتش بس و تیر اندازی از سوی نیرو‌های ارمنستان در منطقه‌ی نخجوان یک نظامی جمهوری آذربایجان زخمی شد.

پایگاه خبری وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد: دیشب نیرو‌های ارمنستان در نزدیکی منطقه مسکونی “آشاغی بوزقو” شهر “بابک” در منطقه‌ی مرزی جمهوری خود مختار نخجوان اقدام به نقض آتش بس و تیراندازی از چند جهت به مواضع ارتش جمهوری آذربایجان کردند.

بر اساس اعلام این خبر، در نتیجه‌ی تیراندازی، یک سرباز جمهوری آذربایجان از ناحیه شانه مجروح شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین وزارت دفاع جمخهوری آذربایجان اعلام کرد: با گشودن آتش متقابل نیرو‌های ویژه جمهوری آذربایجان مستقر در منطقه، آتش طرف ارمنی، قطع شد.

همچنین وزارت دفاع اعلام کرد: مسئولیت کامل بروز تنش در مرز نخجوان بر عهده ارمنستان است و از این کشور می‌خواهد که ضمن خودداری از اقدامات تشدید کننده تنش زا رفتار مسئولانه از خود نشان دهد.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از به اسارت درآمدن یک دسته شناسایی ارتش ارمنستان در بامداد امروز خبر داد.
گفتنی است؛ این افراد در حال مین گذاری در جاده منتهی به مواضع ارتش جمهوری آذربایجان بودند که از طریق همین جاده تدارکات نیرو‌های جمهوری آذربایجان انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا