آذربایجاناخبارترکیهعمومیگرجستان

نشست سه جانبه وزرای خارجه ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان در تفلیس

وزرای خارجه سه کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان فردا در تفلیس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه گرجستان، وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان، گرجستان و ترکیه فردا در نشستی سه جانبه در تفلیس در باره همکاری‌های سه جانبه، و مسائل منطقه‌ای و جهان مذاکره خواهند کرد.
در این دیدار سه طرف همچنین در باره مسائل مختلف مورد علاقه سه کشور بویژه همکاری‌های سه جانبه در زمینه حمل و نقل و انرژی مذاکره می‌کنند.

بر اساس این گزارش در چارچوب این دیدار وزرای امور خارجه سه کشور بیانیه مشترکی صادر خواهند کرد. در این دیدار وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان و ترکیه با مقامات عالی گرجستان هم دیدار خواهند کرد. واحد مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان هم اعلام کرد در دیدار فردا همکاری‌های سه جانبه، عمده مسائل منطقه‌ای و جهانی و نیز مسائل مورد علاقه هرسه طرف مداکره خواهد شد.
در این دیدار «المار ممدیار اف» وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با وزرای امور خارجه گرجستان و ترکیه دیدار‌های جداگانه دو جانبه هم خواهد داشت.
بنابراین گزارش دیدار قبلی سه جانبه میان وزرای امورخارجه جمهوری آذربایجان گرجستان و ترکیه که هفتمین دیدار آن‌ها بود در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی در استانبول برگزار شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا