آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان: بیانیه اخیر رهبر جمهوری اسلامی ایران روحیه مبارزه با دشمن را چندین برابر بیشتر کرده است

عاکف حیدرلی: بیانیه اخیر رهبر جمهوری اسلامی ایران، روحیه مبارزه با دشمن کشورمان و ارتش شکوهمند آذربایجان را چندین برابر بیشتر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، عاکف حیدرلی معاون سیاسی حزب اسلام آذربایجان در صفحه شخصی خود در فیس بوک در مورد جنگ قره باغ نوشت: جایگاه حزب اسلام آذربایجان در جنگ عادلانه کشورمان با ارمنستان را همه می دانند. ده ها جوان از اعضای حزب در صفوف ارتش ما برای آزادی سرزمین های اشغالی مان  می جنگند. سربازان ما که پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند، آماده اند تا در نبرد با دشمن برای هر سانتی متر از خاک وطن مان، جان خود را فدا کنند. ما از دهه های پیش خواستار آزادی اراضی اشغالی خود به دست جوانان غیور آذربایجان بوده ایم و همچنین به عنوان حزب اسلام از اولین احزابی بودیم که از پاسخ ارتش خود در تاریخ 27 سپتامبر در برابر تلاش مهاجمان ارمنی برای گسترش اشغال کشورمان پشتیبانی کردیم. اسلام گرایان هرگز فعالیت کج دار و مریض گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا را نپذیرفته اند. ما با مداخله نزدیک کشورهای منطقه و حمایت آنها در چارچوب قوانین بین المللی برای حل مسئله حمایت کرده ایم. امروز، ما شاهد تجلی حمایت معنوی از کشور و ارتش پیروز خود از سوی ترکیه و همچنین همسایه نزدیک و برادر ایران، مواجه هستیم. بیانیه اخیر رهبر جمهوری اسلامی ایران، آیت الله العظمی سید علی خامنه ای، روحیه مبارزه با دشمن کشورمان و ارتش شکوهمند آذربایجان را چندین برابر بیشتر کرده است. مردم و کشور ما هرگز نباید این حمایت را فراموش کنند.

وی افزود: من فکر می کنم که این پیروزی با حروف طلایی در تاریخ مردم آذربایجان حک خواهد شد امیدوارم که نگاه جدیدی نیز به مشکلات داخلی کشور به ویژه با آزادی روحانیون از زندان ها ارائه شود. این امر باعث افزایش عشق و اعتماد شهروندان ما به سرزمین مادری، هم از نظر انسانی و هم از نظر معنوی می گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا