آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

محاکمه معلم قرآن و فعال اسلامی در جمهوری آذربایجان به اتهام واهی در اختیار داشتن “مواد مخدر”

جلسه دادگاه معلم قرآن و فعال اسلامی در جمهوری آذربایجان به اتهام واهی در اختیار داشتن "مواد مخدر" برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از اوپرا تی وی، جلسه محاکمه الشن عباس اف، معلم قرآن و عضو فعال جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به اتهام واهی در اختیار داشتن مواد مخدر در دادگاه تجدید نظر برگزار شد.
این فعال اسلامی در سال 2012 نیز به اتهام شرکت در تظاهرات دفاع از حجاب دختران دانش آموز در مقابل وزارت آموزش جمهوری آذربایجان دستگیر و به یک سال زندان و در سال 2017 نیز بخاطر ادامه فعالیت های اسلامی اش به اتهام واهی در اختیار داشتن سلاح گرم دستگیر و در سال 2018 به دو سال و شش ماه زندان محکوم شده بود.
اپرا تی وی افزوده است: احتمال می رود این بار با وارد شدن اتهام واهی در اختیار داشتن مواد مخدر، مجازات سنگین تری برای فعالیت های اسلامی الشن عباس اف در نظر گرفته خواهد شد.
همچنین به گزارش اپراتیو تی وی، آمین کریم لی یکی از دینداران گنجه به علت فعالیت های خیریه، تحت عنوان ارایه گواهی تزریق واکسن کرونا به اداره پلیس گنجه احضار و بازداشت شده است.
مادر آمین کریم لی گفت: با آنکه پسرم تحت عنوان ارایه گواهی تزریق واکسن احضار شده بود، او را به دلایل واهی بازداشت کرده اند. در حقیقت پسرم را بخاطر فعالیت های خیریه اش بازداشت کرده اند. پلیس باکو این جوان دیندار گنجه ای را نیز به داشتن مواد مخدر متهم کرده است!!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا