آذربایجاناخباراردبیلارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

فرمانده کل سپاه: با هر‌گونه تهدید مرزی برخورد قاطع و به موقع خواهیم داشت

سردار سرلشکر حسین سلامی: امنیت پایدار خط قرمز ماست و هرگونه ناامنی و تهدید در مرزها که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد پذیرفته شدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز  و سد میل مغان در استان اردبیل اظهار داشت: امنیت پایدار خط قرمز ماست و هرگونه ناامنی و تهدید در مرزها که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد پذیرفته شدنی نیست.

وی ضمن رصد آخرین تحرکات منطقه قره داغ، دستورات لازم برای تامین بیشتر امنیت مناطق مرزی را صادر کرد و افزود: تقویت تمهیدات دفاعی – امنیتی متناسب با وضعیت مناطق پیرامونی، مراقبت هوشمندانه و حضور هوشیارانه یگان‌های مستقر در مناطق مرزی مجاور محل درگیری‌های اخیر مورد تاکید است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت پایدار در مناطق مرزی خود یگان‌های مختلف نظامی را در مناطق مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی مستقر کرده و به طرفین درگیر در مناقشه قره باغ درباره حضور نیرو‌های تروریستی در نزدیکی مرز‌های کشورمان هشدار داده است.

سردار سرلشکر حسین سلامی با سپاس و قدردانی از مجاهدت ها و آمادگی های رزمندگان اسلام و  مرزداران غیور و غیرتمند برای دفاع از مرز‌ها در این منطقه حساس، تغییرناپذیری مرزهای بین المللی را امری مهم توصیف و با تاکید بر ضرورت اهتمام طرف‌های درگیر در مناقشه قره باغ از بروز هر گونه تهدید علیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در عین حال تمهیدات و پیش بینی های لازم برای برخورد قاطع و به موقع با هر نوع تهدید و یا تعرض مرزی علیه ایران اندیشیده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا