آذربایجان

فتنه‌ای بالاتر و بزرگ‌تر از سلاح

شرکتی که با نام قازِلی(Gazelli) در آذربایجان فعالیت می‌کند، مسابقه ی دختران زیبا را برگزار می‌کند، دختران انتخاب شده را به کلوپ‌های رقص و آواز می‌فرستد و این دختران را به توریست‌های ویژه که از اسرائیل دعوت می‌شوند، عرضه می‌کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز: در اوایل ماه آگوست، استاد دانشگاه حیفا، هابی اویمان( Uyman habi) طی گزارشی درباره ی روابط اسرائیل با حوزه ی قفقاز جنوبی آورده است، طبق ارزیابی کارشناسان، آذربایجان نه تنها در قفقاز جنوبی  بلکه در میان کشورهای مستقل مشترک المنافع بزرگ‌ترین وارد کننده ی کالا از اسرائیل می‌باشد.

معمولاً چنین تصور می‌شود  که آذربایجان از اسرائیل بیشتر فن آوری های نظامی، مهمات و سلاح می‌خرد اما گزارشات نشان می‌دهد که طی 4 ماه گذشته سال جاری میلادی، آذربایجان علاوه بر کالاهای نظامی، محصولات کشاورزی، دارو، کودهای مختلف، دستگاه‌های الکترونیک و برنامه‌های کامپیوتری از اسرائیل خریداری کرده است. برخی  از شرکت‌های بزرگ که به نام شناخته می‌شوند از جمله شرکت پاشا هلدینگ، کالاهای بسیاری را از اسرائیل وارد می‌کنند. علاوه بر این شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی مثل وزارت ارتباطات و فناوری، وزارت حمل و نقل و وزارت کشاورزی جمهوری آذربایجان نیز در زمره وارد کنندکان کالا از این کشور (رژیم صهیونیستی) می‌باشند. به عبارت دیگر، میلیاردها منات از بودجه مردم آذربایجان توسط این شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی به  حساب شرکت‌های اسرائیلی واریز می‌گردد. من در این لیست به لیست وزارت دفاع اشاره‌ نمی‌کنم چون که حرف از واردات کالاهای غیر نظامی می‌باشد. در این گزارش می‌خواهیم بگوییم که آذربایجان تنها وارد کننده ی سلاح از اسرائیل نیست.

یک شرکت خصوصی وجود دارد که علاوه بر این که وارد کننده ی محصولات شیمیایی می‌باشد، کارهای فساد انگیز دیگری می‌کند. این شرکت که با نام قازِلی(Gazelli) در آذربایجان فعالیت می‌کند ، مسابقه ی دختران زیبا را برگزار می‌کند، دختران انتخاب شده را به کلوپ‌های رقص و آواز می‌فرستد و این دختران را به توریست‌های ویژه که از اسرائیل دعوت می‌شوند، عرضه می‌کند.

برای چندمین سال است که شرکت قازِلی(Gazelli) مسابقات دختران زیبا را برگزار می‌کند. بعد از پایان این مسابقات، دختران زیبا  را به صهیونیست های غنی و متمول معرفی می‌کند و از این طریق هم برای خود درآمد کسب می‌کند و هم به دختران مقداری پول می‌دهد.

در آذربایجان برای افرادی که می‌خواهند جلوی این نوع فسادها را بگیرند هیچ امکان و راهی وجود ندارد و کسانی که می‌توانند کاری کنند خود بانی و مؤسس این فساد و فتنه‌ها می‌باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا