آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعکسعمومی

عیدی بابانوئل رژیم کودک کش صهیونیستی به کودکان جمهوری آذربایجان/ تصاویر

بابانوئل سفارت رژیم کودک کش صهیونیستی در باکو به کودکان شهرهای آغدام، ترتر و بردع جمهوری آذربایجان «عیدی» داد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، سفارت رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت: « برای تبریک سال نو، این سفارتخانه به همراه شرکایمان در شرکت «لو-مون» تصمیم گرفتیم میان کودکان آغدام، بردع و ترتر سوغات عید تقسیم شود. ما به کودکان از طریق بابانوئل کتاب و لباس گرم و لوازم التحریر و اسباب بازی و سایر هدایا فرستادیم. این کودکان در سال گذشته، دوره سخت جنگی را سپری کردند. ما و شرکایمان در شرکت «لو-مون» بطور مشترک برای آنها آرامش و شایستگی و زندگی شادی را که لیاقتش را دارند، خواستاریم!»

گفتنی است، صرف نظر از ماهیت ضد انسانی سفارت رژیم صهیونیستی در باکو، شرکت «لو – مون» نیز شرکتی تاریکخانه ای در جمهوری آذربایجان است.

درگزارشی که آزادلیق و آذپلیتیکا قبلا در خصوص دست به دست شدن شرکت ها و غول های تجاری در جمهوری آذربایجان پس از «به روز سیاه نشانده شدن خانواده ضیاء محمد اف، وزیر پیشین راه جمهوری آذربایجان» تهیه کرده بودند، درباره بلعیده شدن شرکت های برزگی همچون «گارانت آگرو»  توسط هلدینگ «لو – مون» صحبت شده است. اما درباره ماهیت هلدینگ «لوم – مون» آمده است که تنها اطلاعی که از «لو – مون» در جمهوری آذربایجان در دست است، این می باشد که  دفتر آن در مرکز تجاری «برج های بندر باکو» مستقر است. این مرکز تجاری نیز متعلق به «پاشا هلدینگ» است.

«پاشا هلدینگ» غول تجاری متعلق به خانواده «پاشایف ها» است که از طریق انتصاب مهربان علی اوا، همسر الهام علی اف به مقام معاون اول رئیس جمهوری آذربایجان و سازمان به اصطلاح خیریه «بنیاد حیدر علی اف» قدرت و ثروت و تجارت را در جمهوری آذربایجان در دستان خود قبضه کرده است و همکاری بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی و سازمان ها و شرکت های صهیونیستی دارد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا