آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

عضو کمیسیون امنیت مجلس: هر کشوری منافع جمهوری اسلامی را تهدید کند از ایران سیلی محکمی خواهد خورد

عضو کمیسیون امنیت مجلس گفت: جمهوری آذربایجان و ترکیه و هر کشور دیگری که بخواهد با دم شیر بازی کند و منافع جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، از ایران سیلی محکمی خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس در گفت و گویی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره تحرکات ایجاد شده در شمال‌غرب کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران حسن همجواری و حفظ تمامیت ارضی کشورها و به ویژه کشورهای همسایه را همواره مورد تأکید و احترام قرار داده است.

وی افزود: کشورهای اسلامی برای جمهوری اسلامی ایران از کشورهای غیراسلامی اهمیت بیشتری دارند و ما نسبت به این کشورها یک احساس قلبی و دینی داریم، بنابراین برای کشورهای اسلامی و کشورهای همسایه اسلامی‌مان احترام خاص قائلیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: حسن همجواری و احترام متقابل اقتضا می‌کند که ما بی‌احترامی و تهدیدی از ناحیه کشورهای منطقه احساس نکنیم. یک مصداق احساس ناامنی و تهدید این است که بعضی از کشورهای همسایه ما به بهانه تأمین امنیت خودشان به دشمنان ما اتکا کنند و پای دشمنان ما را پشت مرزهایمان باز کنند یا بخواهند مرزهای منطقه را تغییر دهند که بر منافع جمهوری اسلامی اثر بگذارد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا