آذربایجاناخبارعمومینارداران

عضو محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان: بدترین ویروس، ویروس ظلم و ستم است

عباس حسین: بدترین ویروس و بیماری که ما به آن مبتلا هستیم ویروس ظلم و ستم است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از راکورس تی وی، عباس حسین، عضو محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان با انتشار نامه ای از زندان در مورد فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان نوشت؛ مردم عزیز آذربایجان، خواهران و برادران عزیزم! چند ماه است که اخبار مربوط به ویروس کرونا دنیا را فراگرفته است. مایه تاسف است که این بلا از وطن مادری ما هم دور نمانده است. با این حال میزان تدابیر پیشگیرانه کشور ما در برابر این ویروس فراگیر مورد سوال و در هاله ای از ابهام است.

عباس حسین افزوده؛ ظلم و سرکوب سالهاست که مانند ویروس مردم را آلوده کرده و مردم امکان رهایی از این ویروس را ندارند. در حالی که تمام دنیا برای مبارزه با ویروس کرونا بسیج شده اند، متاسفانه در کشور به جای اینکه به سلامتی مردم فکر کنند، از موقعیت پیش آمده سواستفاده کرده و سعی می کنند صدای مردم را خفه کنند و نمایندگان مخالف را اذیت و آزار و آن ها را راهی زندانی کنند.

وی در ادامه نوشته؛ در چنین وضعیتی وزیر بهداشت که خود را از مردم مخفی کرده است باید به فکر توزیع رایگان ماسک و اقلام بهداشتی در میان مردم باشد. ولی نه تنها وی از کار بر کنار نمی شود بلکه افراد عادی هم که وظایف او را انجام می دهند دستگیر و زندانی می شوند. چطور می توان ادعای کسانی را که سمیر بابایف و الوین مرادوف از اعضای «جنبش اتحاد مسلمانان»  را به جرم توزیع ماسک دستگیر و زندانی کرده اند در مبارزه با ویروس کرونا باور کرد؟

وی در پایان می نویسد؛ در چنین شرایط خطرناکی که زندان ها به عنوان منبع ویروس کرونا از انسان های بی گناه انباشته شده است در صدر فهرست زندانیان سیاسی جهان قرار گرفته است. مشخص است که هنگام فراگیر شدن ویروس، زندان ها محل خطرناکی هستند. مردم عزیزم! بدترین ویروس و بیماری که ما به آن مبتلا هستیم ویروس ظلم و ستم است. اگر از این بیماری رهایی یابیم نه تنها کرونا ویروس بلکه هیچ ویروس و بیماری دیگری نمی تواند به سلامتی و روحیه مردم ما آسیب وارد کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا