آذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

سفیر ایران در ترکیه: خوشحالی ترامپ و پامپئو چندان طولانی نخواهد بود

سفیر ایران در ترکیه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دست نیروهای آمریکایی گفت: این بدترین خطای ترامپ بود و خوشحالی ترامپ و پمپئو چندان طولانی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، محمد فرازمند سفیر ایران در ترکیه در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان ان ترک در خصوص عملیات تروریستی آمریکا و شهادت سردار قاسم سلیمانی با بیان اینکه این یک حمله تروریستی احمقانه بود که از سوی ترامپ و نزدیکان دولت ترامپ انجام گرفت، اظهار داشت: این بدترین خطای ترامپ بود و خوشحالی ترامپ و پامپئو چندان طولانی نخواهد شد.

وی افزود: ما بارها تکرار کرده بودیم که آغاز کننده جنگ نیستیم، اما این خطای بزرگ آمریکا پاسخی خواهد داشت که مسئولیت آن با آمریکایی‌هاست و آنها تاوان خواهند پرداخت.

سفیر ایران در ترکیه گفت: قاسم سلیمانی به دعوت مقامات عراقی به این کشور رفته بود و آنجا مهمان بود و آمریکایی‌ها برای این اقدامشان باید بترسند.

فرازمند در خصوص نتیجه این اقدام طرف آمریکایی با بیان اینکه ما معتقد بودیم که درهای دیپلماسی باید باز بماند اما آمریکایی‌ها این در را بستند، تصریح کرد: آنها با شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران به این سیاست روی آوردند و یک شخصیت نظامی رسمی ایران را ترور کردند. منتظر تصمیم تهران در این خصوص هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا