آذربایجاناخبارایرانعمومی

سفارت ایران در باکو: رژیم صهیونیستی منبع همه وقایع تلخ در خاورمیانه است

سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان روز سه شنبه در یک گزارش مطبوعاتی رژیم صهیونیستی را منبع همه وقایع تلخ و تروریسم دولتی در منطقه خاورمیانه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در این گزارش،  اظهارات اخیر «جورج دیک» سفیر  رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان در باره ایران را «گستاخی» عنوان و  اضافه شد: حیله گری های رژیم صهیونیستی برای فریب دادن  افکار عمومی نمی تواند تاریخ سیاه این  رژیم مبنی بر اشغال، ترور و قتل عام را به فراموشی بسپارد.

در بخشی از این گزارش آمده است: دلیل کینه توزی رژیم صهیونیستی علیه سردار «قاسم سلیمانی» این بود که وی طرح های خصمانه این رژیم جهت نابودسازی فرهنگ و تمدن اسلامی به دست داعش را برهم زد.

این گزارش افزود: با توجه به سطح بالای روابط برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، سوء استفاده این فرد ( سفیر رژیم صهیونیستی در باکو ) از رسانه های جمهوری آذربایجان نشانه بی احترامی به کشور میزبان و دور بودن رفتار این دیپلمات بی تجربه از عرف سیاسی می باشد.

جورج دیک که به تازگی بعنوان سفیر جدید رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان منصوب شده است، اخیرا در گفت و گو با برخی رسانه های جمهوری آذربایجان مطالبی را علیه جمهوری اسلامی ایران و شهید سردار قاسم سلیمانی مطرح کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران این گزارش مطبوعاتی را بنا به درخواست برخی رسانه های جمهوری آذربایجان منتشر کرد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا