آخرین اخباراخبارایرانگرجستان

در دیدار سفیر ایران با مقام کنسولی گرجستان؛ امور کنسولی و تعاملات اجتماعی ایران و گرجستان بررسی شد

اکبرقاسمی ” سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس روز گذشته / سه شنبه/ با “گئورگی تاباتادزه” مدیرکل کنسولی وزارت امورخارجه گرجستان دیدار کرد و آخرین تحولات امورکنسولی و تعاملات اجتماعی بین دو کشور مین دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سفارت ج.ا. ایران در گرجستان ، سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش تعاملات انسانی و اجتماعی در پیشرفت مناسبات و مراودات رو به جلوی دو کشور گفت : تعاملات انسانی و اجتماعی همواره موتور محرکه مناسبات دو کشور بوده است .

قاسمی ابراز امیدواری کرد، از تبادل نظر و رایزنی‌ها و برگزاری متوالی کمیته امور کنسولی که براساس تفاهم های منعقده بین ایران و گرجستان به طور سالیانه برگزار می‌گردد، بتوان نسبت به تسهیل فرایندهای جاری تعاملات تجاری و اقتصادی فیمابین در چهارچوب پیوندهای متین تاریخی و فرهنگی دوکشور، گام های مطلوب را برداشت.

تاباتادزه نیز با اشاره به اهمیت روابط گرجستان با جمهوری اسلامی ایران ، روند مناسبات دوکشور را در پرتو سفر اخیر دکتر محمد جواد ظریف به گرجستان را بسیار مثبت قلمداد و ابراز امیدواری کرد که شاهد گامهای جدیدی برای پیشبرد مراودات دو کشور باشیم .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا