آذربایجاناخبارعمومیویژه

رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان: زندان مرکز مقاومت است

دکتر حاج محسن صمدوف، رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان در نامه ای از زندان مخوف قوبوستان به پسرش در آغاز عزیمت به خدمت سربازی، زندان را مرکز مقاومت نامید و نوشت: زندان ایستگاهی برای رهروان راه حق است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی اسلام آذری، در نامه دکتر حاج محسن صمدوف به زین العابدین صمدوف که خدمت سربازی خود را در یکی از مناطق جبهه قره باغ آغاز کرد، آمده است: از پنجره زندان، دنیا آشکارتر دیده می شود. در این نگاه، حقیقتی تفکر برانگیز وجود دارد. شاید علتش این باشد که دیوار سلول، آخرین سدی است که زندانی را از دنیا جدا می کند. به همین علت، اگر بگوییم تمایلات دنیویی در زندان خیلی اندک جلوه می کنند، شاید هم اشتباه نکرده ایم. بله، به تعبیر متفکران، زندان کلاس و مدرسه ای بزرگ است.
در نامه رهبر حزب اسلام آذربایجان آمده؛ اینجا، ایستگاهی گریزناپذیر برای رهروان راه حق است. زندان حتی مکانی مقدس برای نزول رحمت الهی برای رهروان این راه است. زندان ابزاری برای تهدیدهای ظالمان است. طبیعی است که زندان هیچ گاه نمی تواند ما را خسته کند. اگر ما در رسیدن به خواسته هایمان هم موفق نشویم، انسان آزاده در مواجهه با محدودیت های دنیا هیچ گاه زندانی نمی شود. زندان همچنین مرکز مقاومت و استقامت است. همانطور که پیشینیان ما الگو شده اند، ما نیز باید به قدر توانمان، وفادار ماندن به این آمال الهی را از خداوند متعال مسألت کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا