آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان: زمینه از سرگیری فعالیت سایت “دیرلر” فراهم شود

رهبر جمعیت دینی جمعه جمهوری آذربایجان خواستار فراهم شدن زمینه از سرگیری فعالیت سایت “دیرلر” ( ارزش ها) شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج ایلقار ابراهیم اوغلو با انتشار مطلبی در صفحه فیسبوک خود در پاسداشت شانزده سالگی سایت “دیرلر” در اول دسامبر نوشت: « از خداوند متعال، احیای فعالیت “دیرلر” را مسألت می کنیم. لطف و عنایت به مرام این فعالیت را که همواره کسب رضای خداوند و خدمتی کوچک به اهل بیت (ع) بوده است، مسألت داریم. »
حاج ایلقار ابراهیم اوغلو همچنین ویدئوی حاوی دیدگاه های شماری از فعالان رسانه ای و حقوق بشری و سیاسی از طیف های مختلف فکری موجود در جامعه جمهوری آذربایجان که از نحوه اطلاع رسانی و روشنگری های دقیق و درست و لحن معتدل و حرفه ای سایت “دیرلر” تقدیر کرده اند، بازنشر کرده است.
در این ویدئو، فعالان رسانه ای و سیاسی جمهوری آذربایجان، ویژگی های حرفه ای و اعتدال و صداقت سایت دیرلر را از نقاط قوت و از عوامل موفقیت این سایت دانسته و برای فعالیت طولانی مدت و همیشگی سایت “دیرلر” آرزوی موفقیت کرده اند.
گفتنی است سایت “دیرلر” و “مائده” و چند سایت اسلام گرای دیگر در جمهوری آذربایجان، چندی پیش در فضای ایجاد تنش مصنوعی میان جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران مجبور به تعطیلی فعالیت یا مواجه با مسدودیت شدند. برغم رفع تنش میان باکو و تهران، هنوز هیچ یک از تبعات این تنش مصنوعی از جمله ممنوعیت سایت های اسلامی در جمهوری آذربایجان برطرف نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا