آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

رئیس کمیسیون عمران مجلس: آزادراه اهر-باکو مراودات اقتصادی آذربایجان‌شرقی با جمهوری آذربایجان را افزایش می‌دهد

 رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه آزادراه اهر-باکو مراودات اقتصادی آذربایجان‌شرقی با جمهوری آذربایجان را افزایش می‌دهد، گفت: امسال برای اولین‌بار ردیف بودجه آزادراه اهر-باکو در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تعریف شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی در بررسی پروژه‌های راه‌سازی شهرستان‌های اهر و هریس با تأکید بر این‌که اقتصاد آذربایجان‌شرقی با اجرای پروژه آزادراه اهر-باکو رونق می‌گیرد، ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش نماینده مردم اهر و هریس در مجلس؛ امسال برای اولین‌بار ردیف بودجه آزادراه اهر-باکو در لایحه بودجه 1400 تعریف شد، که با اخذ مجوز از قانون توسعه کشور؛ مطالعات این پروژه در سال‌جاری اجرا و نهایتاً تا پایان سال مناقصه برگزار می‌شود.

رضایی کوچی با ذکر این‌که منابع بانک‌ها و فاینانس در پروژه آزادراه اهر-باکو قابل استفاده است، گفت: با اتمام مطالعات آزادراه اهر-باکو برای رونق اقتصادی آذربایجان‌شرقی؛ می‌توانیم از منابع بانک‌ها و فاینانس نیز استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛ خواستار ارائه برنامه زمان‌بندی برای پروژه‌های راه‌سازی شهرستان‌های اهر و هریس از سوی وزارت راه و شهرسازی شد و خاطرنشان کرد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای تسریع در اجرای پروژه‌های راه‌سازی اهر و هریس؛ تأمین اعتبار را پیگیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا