آذربایجاناخبارعمومینارداران

دیندار محبوس جمهوری آذربایجان : در صورت تداوم فشارها در زندان، دست به اعتصاب غذا خواهم زد

ساحیل رضالی، عضو محبوس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان گفت: در صورت تداوم فشار بر زندانیان اسلامگرا، دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی راکورس تی وی، ساحیل رضالی، عضو محبوس جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با ارائه دست نوشته ای خطاب به مردم آذربایجان گفته است؛ بنده به علت بیماری سل، ۶ ماه تحت معالجه بوده ام و از بیماری قلبی نیز رنج می برم.

وی می گوید: قرار دادن بنده در مکانی سرد و بدون تغذیه مناسب وضیعتم را روز به روز وخیم تر می کند. بیش از ۳ سال است بدون هیچ گونه مدرکی مبنی بر مجرم بودن بنده در حبس بسر می برم، در ۳ سال گذشته من و سایر دینداران محبوس تحت شکنجه های روحی و جسمی قرار گرفته ایم و هم اکنون نیز بدلیل همین شکنجه های روحی و جسمی دچار این بیماریها شده ام، تمامی حقوق اولیه یک زندانی از ما سلب شده و به جهت اعتراض در این زمینه از سوی مقامات زندان شکنجه شده و به سلول انفرادی منتقل می شویم.

وی گفته، هم اکنون با توجه به اجحافی که در حق و حقوقمان در زندان می شود صبر و طاقتمان به پایان رسیده و با پیروی از حاج طالع باقرزاده در اعتراض به این ظلم ها دست به اعتصاب غذا خواهیم زد.

وی متذکر شده، اگر اوضاع به همین صورت ادامه یابد روزی خواهد آمد که با  تابوت به خانه بازخواهم گشت و آن روز هیچ کس پاسخگو نخواهد بود.

وی در پایان می گوید، یک بار دیگر هشدار می دهم اگر این فشارها ادامه داشته باشد، بنده دست به اعتصاب غذا خواهم زد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا