آذربایجاناخبارارمنستانعمومی

دیدار پاشینیان و ترامپ در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با دونالد ترامپ و برخی سناتورهای آمریکایی دیدار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از وستنیک قفقاز، ولادیمیر کاراپتیان سخنگوی مطبوعاتی  نخست وزیر ارمنستان دیروز در مورد نتایج سفر رئیس دولت ارمنستان به ایالات متحده که وی برای شرکت در هفتادومین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آنجا سفر کرده بود، صحبت کرد.

کاراپتیان گفت: ایروان از نتیجه این سفر راضی است. وی افزود: ارزیابی‌ها و رویکردهای اقتصادی نخست وزیر باعث جلب توجه تجار آمریکایی شده است. بنابراین، ممکن است در آینده نزدیک هیئت آنها به ارمنستان سفر کند.

با این حال، کاراپتیان خاطرنشان کرد، پاشینیان نتوانسته به طور مفصل با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صحبت کند. سخنگوی نخست وزیر ارمنستان گفت: آنها عکس گرفته و احتمالاً تنها یک یا دو جمله رد و بدل کرده‌اند.

لازم به ذکر است، پاشینیان نه تنها از نیویورک بلکه از لس آنجلس نیز دیدار کرده و در آنجا گفتگوهایی با سناتورهای کالیفرنیا در ارتباط با ارمنی‌های مقیم آنجا، و با معاون استاندار ایالتی و شهردار لس آنجلس انجام داد. هیئت دولت ارمنستان تاکید داشت در طول روزهای بازدید پاشینیان از ایالات متحده همه جلسات وی در یک فضای فوق العاده گرم برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا