آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با الهام علی اف در باکو

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به باکو با الهام علی اف رئیس‌جمهور آذربایجان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، همزنان با ادامه گرمی روابط رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان، وزیر خارجه تل‌آویو در باکو با رئیس‌جمهور آذربایجان دیدار کرد.

منابع رسانه‌ای جمهوری آذربایجان و همچنین رژیم صهیونیستی روز امروز در خبری فوری از دیدار دوجانبه الی کوهن وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس با الهام علی اف خبر دادند.

خبرگزاری رسمی آذرتاج جمهوری آذربایجان و الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی توئیتر خود خبر این دیدار را منتشر کردند.

الی کوهن در پیام توئیتری درباره این دیدار توضیحاتی ارائه داد و ضمن توضیح درباره محتوای این نشست دوجانبه به تعریف و تمجید از روابط تل‌آویو و باکو پرداخت.

وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس نوشت: «دیداری عالی با الهام علی اف رئیس‌جمهور آذربایجان داشتم. ما درباره مبارزه علیه تروریسم و گسترش همکاری امنیتی و اقتصادی بین دو کشور صحبت کردیم».

الی کوهن افزود: «من به رئیس‌جمهور تصمیم او برای افتتاح سفارت در اسرائیل را تبریک گفتم؛ اولین سفارت یک کشور مسلمان شیعه. این نشان از عزت بالای دولت اسرائیل در جهان است».

دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آذربایجان در حالی صورت گرفته که وی روز گذشته در صدر هیاتی به باکو رفت. الی کوهن در اولین دیدارش با مقام‌های جمهوری آذربایجان، با وزیر اقتصاد این کشور دیدار کرده بود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا