آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

دیدار علی‌اف با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی

رئیس‌ جمهوری آذربایجان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی دیدار و درباره چشم‌انداز همکاری‌های دوجانبه با یکدیگر رایزنی کردند

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رسانه‌های جمهوری آذربایجان، صبح امروز جمعه خبر دادند که « الهام علی‌اف » رئیس‌ جمهور این کشور و «گیلا گملیئل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با یکدیگر در باکو دیدار و گفت‌وگو کرده‌ اند.

دو طرف در این دیدار ضمن اشاره به به توسعه موفقیت‌ آمیز روابط دوجانبه جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی در ابعاد مختلف، بر اهمیت افتتاح سفارت باکو در تل‌آویو و در عین حال دیدار الهام علی‌اف و «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در فوریه سال جاری میلادی در کنفرانس مونیخ تأکید کردند.
براساس این گزارش، الهام‌ علی‌اف و گیلا گملیئل در این دیدار همچنین در مورد چشم‌انداز همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.

روابط رژیم صهیونیستی و جمهوری‌ آذربایجان به‌ویژه در بُعد نظامی در حال گسترش است. روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اخیرا در گزارشی در این خصوص خبر داد که تل‌آویو «به‌ ازای دریافت نفت و جای پا برای خود در مجاورت ایران» تجهیزات نظامی رزمی به ارزش میلیاردها دلار به جمهوری آذربایجان فروخته است.

این رسانه صهیونیستی گزارش داده بود که هواپیماهای ترابری جمهوری آذربایجان ۹۲ بار طی هفت سال گذشته در فرودگاه «عوودا» در جنوب فلسطین اشغالی فرود آمده‌ که این امر انتقال محموله‌های تسلیحاتی و مهمات اسرائیلی به جمهوری آذربایجان را تأیید می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا