آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

دوره پاییزه آموزش زبان فارسی در ترکیه به پایان رسید

نخستین دوره پاییزه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در مرکز آموزش زبان فارسی استانبول بنیاد سعدی به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، مرکز آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی در راستای رسالت فرهنگی آموزشی خود، با بهره‎ گیری از اساتید کارآزموده و توانمند و با اتکاء بر جدیدترین روش آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی زبان در چهار سطح نوآموز، پایه، میانی و پیشرفته کرد.

فراگیران بر مبنای شیوه آموزشی مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان بنیاد سعدی، طی مدت 30 ساعت و در قالب دو برنامه میان هفته و آخر هفته با تدریس کتاب‌های مینا 1 و 2، چارچوب و واژگان آموزش می‌بینند.

دوره‌های زبان فارسی طی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه بعد از ظهر به ‌صورت سه جلسه ۹۰ دقیقه‌ای برگزار شد و قرار است فراگیران در آزمون نهایی با محور دستور زبان، درک مطلب، شنیداری و نوشتاری  شرکت کنند.

این دوره‌ها مناسب افرادی است ک قصد دارند در مدت زمان کوتاهی زبان فارسی را یاد بگیرند و زمان کافی برای مطالعه بیشتر خارج از کلاس دارند. میزان پیشرفت در این دوره‌ها مناسب بوده و شرکت‌کنندگان لازم است پس از اتمام کلاس، مطالعه کافی در مورد مطالب ارائه شده در طول هفته تا شروع کلاس بعدی را داشته باشند.

گفتنی است، برای آشنایی هرچه بیشتر فارسی آموزان با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، کارگاه‌های مثنوی خوانی همچون سال‌های گذشته  و نشست‌های ادبی نیز برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا