آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومینارداران

درخواست عضو محبوس جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان برای برخورد قضایی با عوامل ظلم حادثه نارداران

ابوالفضل بنیاد اف، از فعالان جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان خواستار برخورد قضایی با عوامل ظلم به مظلومان حادثه 2015 نارداران همانند مفسدان اقتصادی جمهوری آذربایجان شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، ابوالفضل بنیاد اف با انتشار مطلبی در صفحه فیسبوک خود نوشت: «بدون آن که جرمی مرتکب شده باشیم، بخاطر واقعه نارداران که در جریان برگزاری دادگاه به دفعات ساختگی بودن آن به اثبات رسید، بخاطر نام خانوادگی مان، تمام اقوام مان از کارهای دولتی اخراج شدند. اموال مان مصادره و حتی مغازه متعلق به خانواده مان تخریب شد و اصلا به شکایت مان توجهی صورت نگرفت. به اصطلاح “جرم مان” هم معلوم بود!»

ابوالفضل بنیاد اف افزوده است: «در این صورت، پس حاکمیت با مجرمان واقعی چگونه برخورد می کند؟ آیا آن ها هم سرنوشت ما را تجربه می کنند؟ افرادی که توسط این مقامات دشمن ملت مشغول به کار شده اند و پول هایی که آنها غارت کرده اند، اعضای خانواده شان و ثروت هایی که از ملت دزدیده اند، چه می شوند؟»

یادآور می شود در 26 نوامبر 2015، در زمان تصدی وزارت امنیت ملی جمهوری آذربایجان توسط ژنرال الدار محمود اف، وزیر پیشین امنیت ملی، نیروهای امنیتی و پلیس باکو به مجلس عزاداری حسینی در منزل ابوالفضل بنیاد اف در نارداران حمله کردند و حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان را به همراه 16 تن از شرکت کنندگان در این مجلس عزاداری را دستگیر کردند و 4 تن از شرکت کنندگان از جمله دو تن از مردان خانواده بنیاد اف ناردارانی را به شهادت رساندند. در ماه دسامبر همان سال نیروهای امنیتی حمله گسترده ای را به نارداران ترتیب دادند و ضمن اشغال نارداران تمامی نماد های شیعی را برچیدند و فضای امنیتی سنگینی را بر نارداران حاکم کردند که تاکنون این فضای خفقان تداوم یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا