آذربایجاناخبارایرانعمومینارداران

دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: وقایع نارداران در جمهوری آذربایجان ماهیت ضد صهیونیستی دارد

معین رضیئی، دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست نشست «نحن امهٌ واحده» با عنوان «نارداران» نماد مقاومت اسلامی در جمهوری آذربایجان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: وقایع نارداران در جمهوری آذربایجان مهایت ضد صهیونیستی دارد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری دانشجو، معین رضیئی، دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در این نشست که با حضور دانشجویانی از کشور‌های جمهوری آذربایجان، فلسطین، سوریه برگزار شد گفت: رهبر انقلاب بار‌ها تاکید کردند که جبهه جهانی دانشجویان محور مقاومت برای مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی باید تشکیل شود و برگزاری نشست‌هایی از این دست که با همکاری و حضور برادران و خواهران مسلمان با ملیت‌هایی از کشور‌های مختلفِ اسلامی که در ایران به تحصیل می‌پردازند در همین راستاست.

دبیر بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بیان کرد: در حال حاضر ما باید از حال و روز برادران و خواهران مسلمان خود در کشور‌های اسلامی دیگر باخبر باشیم و با همکاری آن‌ها جبهه مقاومت را تقویت کنیم.

وی در ادامه افزود: در سالیان اخیر روابط رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان به قدری نزدیک شده است که سران رژیم صهیونیستی، جمهوری آذربایجان را خط قرمز دوم خود در منطقه می‌دانند. واقعه نارداران نیز که دولت جمهوری آذربایجان سعی در سانسور آن دارد در اصل خود یک حرکت با ماهیت ضد اسرائیلی است که منجر به شهادت تعدادی از برادران آذربایجانی و ایجاد محدودیت ۴ ساله برای مردم نارداران به وسیله حاکمیت شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا