آذربایجاناخبارعمومی

حمله پلیس به جلسه نمایندگی محلی حزب مساوات

جلسه نمایندگی محلی حزب مساوات که در خانه یادگار صادقلی از اعضای این حزب در لنکران برگزار می شد با مداخله پلیس جمهوری آذربایجان ناتمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی راکورس تی وی، در این قضیه که نیروهای پلیس و مامورین لباس شخصی نیز حضور داشته اند فائق الیاس اف معاون رئیس پلیس لنکران اعلام نمود، نیروهای پلیس و مامورین لباس شخصی با حضور در محل برگزاری جلسه نمایندگی محلی حزب مساوات اجازه برگزاری جلسه مذکور را ندارد.
«گل آقا اصلانلی» از اعضای حزب مساوات و از حاضرین در جلسه در مورد مداخله نیروهای پلیس و اعمال رفتار خشونت آمیز از جانب آنها، در حساب فیس بوک خود از برخورد فیزیکی و فشار روحی و روانی پلیس خبر داده است.
براساس اعلام «گل آقا اصلانلی» نیروهای پلیس با تندی و خشونت وی را به زور داخل خودرو نموده و سخنان توهین آمیز علیه وی بکار برده اند.
«شامشاد آقا روزنامه نگار و سردیبر سایت آرگومنت. آذ تلاش نموده تا از حادثه تصویر ویدئویی تهیه نماید که با برخورد قاطع پلیس مواجه گردیده و موفق به این کار نشده است.
«گل آقا اصلانلی» خاطرنشان کرد، در مورد موضوع یاد شده به وزارت کشور و دادستان کل مراجعه و از رفتار خشن و غیر قانونی نیروهای پلیس شکایت خواهد نمود.
«یادگار صادقلی» در مصاحبه با «شامشاد آقا» اظهار داشته، برگزاری چنین جلساتی نه تنها حق قانونی احزاب سیاسی به شمار می رود بلکه از امور بدیهی برای یک حزب محسوب میگردد.
وی بیان داشته، بر اساس نظام نامه ای که هنگام ثبت رسمی حزب در وزارت دادگستری امضاء شده، شعبات حزب هر دو سال یکبار حق دارند جلسه برگزار نموده و نسبت به تعیین رئیس جدید برای نمایندگی محلی حزب تصمیم گیری نمایند و چنانچه اینگونه جلسات برگزار نگردد قانونا حکومت بایستی از احزاب مطالبه برگزاری آنها را بنماید، لیکن ما تصمیم به برگزاری این جلسه را داشتیم که پلیس اجازه نداد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا