آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

بیانیه حمایت حزب الله شمالغرب کشور از اقدام جوانان و رزمندگان جمهوری آذربایجان

حزب الله شمالغرب همانطوریکه آزادی قدس را یک آرمان دست یافتتی و قریب الوقوع برای خود می داند، آزادسازی قره باغ را نیز یک آرمان در حال وقوع دانسته و مقدمه ای برای بیرون راندن همه اشغالگران و استعمارگران می داند.

 به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اویاقلیق، در پی درگیری های نظامی بر سر مناطق مورد مناقشه قره باغ کوهستانی و پیشروی نیروهای مجاهد جمهوری آذربایجان برای باز پس گیری مناطق اشغالی، شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران اطلاعیه ای را در حمایت از اقدام مجاهدانه رزمندگان جمهوری آذربایجان منتشر کرده و نکاتی را یادآور شده است که در ادامه می آید:

هوالعزیز

به دنبال مجاهدت ملت سلحشور جمهوری آذربایجان برای بازپس گیری منطقه اشغالی قره باغ که ۲۰ درصد از خاک خطه جمهوری آذربایجان را به خود اختصاص داده است به اطلاع امت حزب الله ایران اسلامی و حزب اللهی های جمهوری آذربایجان می رساند:

۱. حزب الله شمالغرب ایران اسلامی حمایت قاطع خود از این اقدام به حق و فعل اسلامی جوانان و رزمندگان جمهوری آذربایجان را اعلام می دارد.

۲. حزب الله شمالغرب ایران اسلامی آمادگی خود را برای پشتیبانی از رزمندگان جمهوری آذربایجان اعلام می دارد.

۳. رژیم غاصب صهیونیستی برای جمهوری آذربایجان بسیار خطرناکتر از ارمنستان می باشد و ۸۰ درصد خاک باقی مانده این کشور در استعمار و استثمار رژیم غارتگر صهیونیستی و استکبار جهانی قرار دارد. انتظار می رود غیور مردان رزمنده آن خطه پس از باز پس گیری قره باغ، استعمارگران صهیونیسم و آمریکار را از آن کشور بیرون رانده و ۸۰ درصد خاک خود را از اشغال نرم و تدریجی نجات دهند.

۴. چنانچه سالها قبل در دوران حیدر علی اف رییس جمهور فقید آن کشور، ثابت نمودیم رزمندگان ایرانی جلوی پیش روی ارمنی ها از قره باغ به سمت باکو را گرفتند و بارها تا مرز آزادسازی کامل قره باغ پیش رفتند ولی نفوذ استکبار در بدنه دولت آن کشور، توفیق آزادسازی کامل آن دیار را از ملتش ربود. لذا باید اذعان کرد که برادری جمهوری آذربایجان و ایرانیان غیر قابل انکار است چنانچه سال ها قبل، اهالی آن منطقه هم میهنان ایرانیان بودند و این علقه تا قیامت غیر قابل حذف می باشد.

۵. حزب الله شمالغرب همانطوریکه آزادی قدس را یک آرمان دست یافتتی و قریب الوقوع برای خود می داند، آزادسازی قره باغ را نیز یک آرمان در حال وقوع دانسته و مقدمه ای برای بیرون راندن همه اشغالگران و استعمارگران می داند.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم ولی فقیه در استانهای شمالغرب در خصوص صدور بیانیه و حمایت قاطع از رزمندگان آذربایجان، خود را بعنوان سرباز ولایت در خدمت این ائمه عزیز جمعه دانسته و تمامی بندهای این بیانیه را خروش قلبی اهالی استانهای شمالغرب کشور دانسته و از همه حزب الله می خواهد گوش بزنگ و در حال آماده باش در عملی کردن تصمیمات این چهار نماینده ولی فقیه در این راستا باشند.

بی شک بزودی یاران حضرت مهدی عج دنیا را از شر اشغالگری دجالیان نجات خواهند داد.

بیاری خدای توانا
شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا