آذربایجاناخبارعمومی

حضور مقامات باکو در مراسم «هولوکاست» واقع در سرزمین های اشغالی قدس

سفیر جدید رژیم صهیونیستی در باکو از حضور دولت جمهوری آذربایجان در مراسم امسال «هولوکاست» در سطح رییس پارلمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از شبکه تلویزیون دولتی جمهوری آذربایجان، جرج دیک در نخستین کنفرانس خبری خود در باکو گفت: در مراسم هولوکاست امسال که چند روز پیش برگزار شد، اوکتای اسدوف، رییس مجلس جمهوری آذربایجان حضور داشت.
همچنین به گزارش خبرگزاری رسمی آذرتاج سفیر رژیم صهیونیستی در باکو گفت: جمهوری آذربایجان و اسراییل در بخش امنیتی و مبارزه با تروریسم همکاری تنگاتنگ دارند.
جرج دیک همچنین اعلام کرد: در نمایشگاه و همایش سایبری اسراییل در اواخر ماه ژانویه جمهوری آذربایجان با غرفه اختصاصی خود حضور خواهد داشت.
سفیر رژیم صهیونیستی در باکو همچنین با انکار هویت اسلامی و شیعی جمهوری آذربایجان و چندفرهنگ گرا نامیدن این کشور گفت آذربایجان کشوری است که انسان های منتصب به تمامی ادیان در آن زندگی می کنند.
از سوی دیگر، منابع خبری از سفر آرمن سرکیسیان، رییس جمهوری ارمنستان به فلسطین اشغالی و گفتگوهایش با مقامات رژیم صهیونیستی خبر داده اند.
رژیم صهیونیستی در پی گسترش و تعمیق نفوذ سرطانی خود در جمهوری آذربایجان به بهانه خرید نفت و فروش تسلیحات به باکو، این بار در صدد نفوذ در ارمنستان برآمده است و سعی دارد مناسبات عادی دیپلماتیک با ایروان برقرار کند که مهمترین هدف این رژیم در ارمنستان و جمهوری آذربایجان سوء استفاده از موقعیت این کشورها علیه ایران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا