آذربایجاناخبارعمومی

حزب اسلام آذربایجان‏، اسلام ستیزی رییس جمهور فرانسه را محکوم کرد

حزب اسلام آذربایجان در بیانیه‌ای اسلام ستیزی مکرون رییس جمهوری فرانسه و اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در بیانیه حزب اسلام آذربایجان آمده است: جهان غرب از بحران معنوی نجات نیافته و نژادپرستی و اسلام هراسی غرب را هر روز به بدبختی بزرگ سوق می‌دهد. سیاست ضد اسلامی به بخشی از طرح‌های استراتژی فرانسه تبدیل شده است و جسارت و هتک حرمت به پیامبر اسلام در حال تبدیل شدن به سیاست دولت این کشور است که نشر عمومی کاریکاتور‌های توهین آمیز از پیامبر عزیزمان ازنشانه‌های بارز سیاست‌های رییس جمهور فرانسه در این زمینه است.
در ادامه این بیانیه آمده است: این بدان معناست که هیچ چیز برای سران فرانسه مقدس نیست. این گام‌ها که موجب جریحه دار شدن حیثیت مسلمانان شده است بی جواب نمانده و نخواهد ماند و همانند دنیای اسلام در کشور ما جمهوری آذربایجان هم باید به این رفتار روان پریشانه فرانسوی‌ها پاسخ داده و بطور رسمی موضع گیری شود. چرا که حمایت رییس این دولت نژادپرست از ارمنستان اشغالگر در مناقشه “قره باغ” این امر را ضروری‌تر کرده است.
حزب اسلام آذربایجان افزوده است: در جمهوری آذربایجان باید روابط با این رژیم که نگاه خصمانه‌ای به مسلمانان دارد مورد بازبینی قرار گیرد و این کشور از گروه مینسک بیرون گذاشته و به فعالیت مؤسسه آموزشی فرانسه در باکو پایان داده شود و البته همانطوریکه خداوند در قرآن کریم فرموده است عذابی دردناک در انتظار آن‌ها است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا