آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومیویژه

حاج طالع باقرزاده خواستار تجمع در مقابل نهاد ریاست جمهوری آذربایجان شد!

رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان خطاب به همه کسانی که نگران اعتصاب غذای وی هستند؛ بیایید به صورت مسالمت آمیز اعتراض کنیم.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان که به سیزدهمین روز اعتصاب غذای خود ادامه می دهد، امروز با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرد. این عالم دینی از همه کسانی که نگران سلامتی خود بودند تشکر کرد.
وی همچنین از اقدامی که احتمال دارد منجر به پایان دادن به اعتصاب غذا خود باشد خبر داد. حاج طالع باقرزاده به کسانی که اصرار دارند به اعتصاب غذایش پایان دهند می گوید که تنها راه این کار تجمعات اعتراضی مسالمت آمیز در مقابل نهاد ریاست جمهوری است. از این طریق می توانیم مشکل را حل کنیم که تنها راه پایان دادن به این اعتصابات است.
حاج طالع هرگونه خرابکاری در اعتراض مدنی را محتمل دانست و از همگان خواست که صبور باشند.
حاج طالع باقرزاده همچنین درباره این ادعای سازمان امنیت کشور تصریح کرد: نمایندگان دولت در دیدار با من ادعا می‌کنند که مامورانی که به الله و مقدسات توهین کردند، مجازات قانونی شدند. وی تاکید کرد که دلیل عدم امکان گزارش رسمی این ادعا مجازات عاملان توهین به مقدسات توسط اداره امنیت چیست؟ زیرا اگر این شخص یا افرادی واقعاً مجازات شده اند، چرا از رسانه‌ای شدن این خبر جلوگیری می‌کنند؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا