آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومیویژه

جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان سکوت در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را مشارکت در این ظلم دانست

حاج الچین قاسم اف، رییس شورای مدیریت جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان تاکید کرد: « هر مسلمانی که در مقابل اشغالگری اسراییل و تجاوز به قدس سکوت می کند، شیطان بی زبان است.»

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در بیانیه حاج الچین قاسم اف که در صحفه شخصی وی در فیس بوک منتشر شده، آمده است: « هر سکوت کننده در مقابل تجاوز اسراییل ، حامی امپریالیسم بین المللی و شریک ظلم است. ای کسانی که در مقابل حرکت های اشغالگرانه علیه قبله نخستین مسلمانان سکوت می کنید، آیا از پیامبر عزیز اسلام (ص) هیچ شرم نمی کنید؟ در آخرت چگونه به روی رسول اکرم (ص) نگاه خواهید کرد؟ »

حاج الچین قاسم اف در این بیانیه با وام گرفتن از آیات قرآن کریم نوشته است: « ای کسانی که به دروغ خود را مسلمان می نامید و به شیطان خدمت می کنید، از خدا بترسید، از گفتن حق و دفاع از حقیقت نهراسید!  برخی انسان ها برغم نداشتن ایمان، ادعا می کنند”ما به خدا و آخرت ایمان آوریم”. می خواهند خداوند و مومنان را فریب بدهند، حال آنکه بجز خود، هیچ کس را فریب نمی دهند و نمی فهمند. در قلوبشان بیماری کفر و شک و نفاق وجود دارد و خداوند نیز بیماری شان را می افزاید و در مقابل دروغ هایی که بیان می کنند، برایشان عذابی بزرگ خواهد بود. وقتی به آنها گفته می شود که “بر روی زمین فساد نکنید”، می گویند ” ما فقط اصلاح کنندگانیم”. بدانید که آنها مفسدانند، اما این را درک نمی کنند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا