آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

تیراندازی در باکو یک کشته و دو مجروح بر جا گذاشت

حمله مسلحانه به کارکنان یک هایپرمارکت در نزدیکی ایستگاه مترو احمدلی منطقه خاتایی شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، موجب کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حمله مسلحانه به کارکنان یک هایپر مارکت در نزدیکی ایستگاه مترو احمدلی منطقه خاتایی شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، موجب کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.

در جریان این تیراندازی در منطقه‌ای که دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های پرداخت متعلق به بانک‌های مختلف در آن قرار دارد، یک شهروند کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

آپا خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که در پی این تیراندازی هایپر مارکت فعال در این منطقه فعالیت خود را تعطیل رده و دادستانی باکو در حال بررسی این حادثه است.

رسانه‌های جمهوری آذربایجان اعلام کردند که این حمله در یکی از فروشگاه‌های براوو رخ داده و مهاجم قصد سرقت داشته است.

به نوشته آپا، در جریان این تیراندازی، یک کارمند بانک تجاری “یونی بانک” مجروح شد و یک کارمند وزارت توسعه دیجیتال و حمل‌ونقل جمهوری آذربایجان نیز که از وی محافظت می‌کرد، کشته شد.

رسانه‌های جمهوری آذربایجان اعلام کردند که این حمله مسلحانه حین جاگذاری مقدار زیادی پول در دستگاه خودپرداز این بانک که در کنار هایپرمارکت راوو نصب شده، اتفاق افتاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا