آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

توجیه دولتی ترویج بی غیرتی و نابودسازی مرز میان زن بودن و مرد بودن در جمهوری آذربایجان

مدیر امور رسانه ای هیات جمهوری آذربایجان در مسابقه «یوروویژن» لیورپول، پوشش زنانه دو برادر آذربایجانی در این مسابقه موسیقی ابتذالی را به عنوان تبلیغ قالی توجیه و تفسیر کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، پس از انتقادهای مطرح شده در شبکه های اجتماعی جمهوری آذربایجان از پوشش زنانه تورال و توران باغمان اف (باغبان اف)، دو برادر آذربایجانی نماینده جمهوری آذربایجان در مسابقه موسیقی ابتذالی یوروویژن در لیورپول انگلیس، الهه داداش اوا، مدیر امور رسانه ای هیات جمهوری آذربایجان در این مسابقه ادعا کرد این لباس به غیرت هیچ کس بر نمی خورد و برای تبلیغ قالی است! این مسابقه، رویداد هنری است و آنها در یک برنامه یا مسابقه سیاسی شرکت نکرده اند!
برگزاری مسابقه یوروویژن امسال در لیورپول انگلیس به نمایندگی اوکراین و به منظور حمایت از حکومت زلنسکی در اوکراین که پیشقراول اباحه گری و بی غیرتی در اوکراین بوده است و با تمهید جنگ با روسیه، اوکراین را به میدان آزمایش تسلیحات غربی و فتنه صهیونیستی و جنگ و خونریزی تبدیل کرده است، آشکارا حکایت از سیاسی بودن این رویداد ابتذالی دارد!
در سال ۲۰۱۲ نیز با تمهید مرکز فرهنگی سفارت رژیم صهیونیستی در باکو و اعلام پیروزی خوانندگان باکو در یوروویژن ۲۰۱۱، در باکو برگزار شد تا اباحه گری در جمهوری آذربایجان رشد جهشی داشته باشد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا