آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومیقره باغ

تهدید کودکانه ارگان غیر رسمی ریاست جمهوری آذربایجان علیه ایران

رئیس حزب دموکرات جمهوری آذربایجان: به محض این که ایران گامی علیه ما بردارد، نیروهای پاکستان به احتمال زیاد وارد تهران خواهند شد!

به گزراش پایگاه خبری حقایق قفقاز، روزنامه ینی مساوات که بطور غیر رسمی نقش ارگان مطبوعاتی ریاست جمهوری آذربایجان را بازی می کند، در تهدیدی کودکانه نوشت: «پاکستان ایران را بخاطر رفتارهایش با جمهوری آذربایجان، به حمله نظامی به تهران تهدید کرده است!»

ینی مساوات به نقل از سردار جلال اوغلو، رییس حزب دموکرات جمهوری آذربایجان، ایران را به عدم هضم پیروزی این کشور در جنگ دوم قره باغ متهم کرده و برگزاری تمرینات نظامی ایران در طول رود ارس را نمایش عضله و نشان دهنده مقاصد انتقام جویانه قلمداد کرد!

سردار جلال اوغلو گفت: «این رفتارها معنا ندارد. قبل از این، پاکستان به ایران هشدار داده است که کاری نکنید وارد مرزهایتان شویم! به محض این که ایران گامی علیه ما بردارد، نیروهای پاکستان به احتمال زیاد وارد تهران خواهند شد! به همین علت است که ایران باید از این اقدامات پرهیز کند. همچنین ما در قرن 21 زندگی می کنیم. با این رفتارها امکان ندارد که دولت ها را ترساند.»

گفتنی است، این نوع تهدیدهای کودکانه رسانه های باکو علیه ایران، قبلا با اتکاء به ترکیه و رژیم صهیونیستی انجام می شد که اخیرا پاکستان نیز به نقطه توکل دولت و رسانه های باکو تبدیل شده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا