آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

تشکر گروهک های “دیاسپورای آذربایجانی” از حمایت های الهام علی اف

سازمان های دیاسپورای آذربایجانی از حمایت های الهام علی اف از این گروه های قومی و برگزاری همایش به اصطلاح آذری های جهان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سایت ریاست جمهوری آذربایجان از صدور پیام تشکر سازمان های دیاسپورا ( گروهک ها و سازمان های قومی موسوم به آذری های کشورهای مختلف دنیا) از الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان بخاطر حمایت هایش از این گروه ها و برگزاری همایش به اصطلاح «آذری های جهان» در شوشا خبر داد.

به گزارش سایت ریاست جمهوری آذربایجان در پیامی که به امضای نمایندگان این گروهک ها و سازمان ها در شوشا رسیده، خطاب به الهام علی اف آمده است: « مطابق دستورات و توصیه های شما، تغییرات کیفی در فعالیت های سازمان های دیاسپورا حاصل شده است. طرح های مهمی برای ابلاغ واقعیت های آذربایجان به جامعه جهانی، همگرایی هموطنان مان در جامعه کشور محل سکونت شان و افزایش فعالیت سیاسی-اجتماعی آنها اجرا شده است. روابط با انجمن ها و سازمان های دیاسپورای کشورهایی که با آذربایجان روابط دوستانه دارند، تعمیق یافته است.»

سازمان ها و گروهک های موسوم به دیاسپورای آذربایجان خطاب به علی اف افزوده اند: « ما از حمایت شما از آذربایجانی های ساکن خارج از کشور و سازمان های دیاسپورا تشکر می کنیم. آذربایجانی های جهان به این موضوع افتخار می کنند که در نتیجه سیاست مطمئن و هدفمند شما، آذربایجان جایگاه خود را در صحنه سیاسی جهانی به عنوان یک کشور مستقل بیش از پیش تقویت کرده و به مشارکت کننده فعال در فرآیندهای جهانی تبدیل شده است. ما معتقدیم که تحت رهبری شما، مردم ما قادر خواهند بود به اندازه کافی از عهده تمام وظایف پیش رو برآیند، سرزمین های آزاد شده خود را در مدت کوتاهی بازسازی، آباد و زیبا کنند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا