آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تشدید تبلیغات ایران ستیزانه باکو در آستانه سفر الی کوهن

همزمان با تدارک سفر الی کوهن به باکو، تبلیغات ایران ستیزانه جمهوری آذربایجان تشدید شده است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، شبکه دولتی «آذ.تی.وی» جمهوری آذربایجان همچنان با تکرار تصاویر اغتشاشات چند ماه قبل در برخی شهرهای ایران، ضمن ادعای تداوم اغتشاشات در ایران، اهانت های وقیحانه به جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی را ادامه می دهد.

این رویه «آذ.تی.وی» که رسانه مادر در جمهوری آذربایجان محسوب می شود و نیز تداوم و حتی تشدید ایران ستیزی سایر رسانه های باکو در دوره پس از گفتگوهای تلفنی وزرای خارجه دو کشور برای عادی سازی مناسبات، نشان می دهد که این خط ایران ستیزی باکو مستقیما از رژیم صهیونیستی مدیریت می شود و مقامات باکو هیچ اراده و توانی برای «نه» گفتن به رژیم صهیونیستی ندارند!

رسانه های باکو همچنین سفر رضا پهلوی، عنصر مفلوک و تفاله برجای مانده از رژیم منحوس پهلوی به فلسطین اشغالی را که حتی برخی صهیونیست ها نیز دعوت از او را نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی دانسته اند، به عنوان خبر مهم و نشانه عزم جزم اسراییل برای براندازی جمهوری اسلامی ایران، پوشش می دهند!

همچنین شبکه آ.ار.بی به نقل از کارشناسان خود سفر الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به باکو برای هماهنگی بیشتر در دشمنی با ایران را توجیه کرد و مدعی شد که ایران، موجودیت و حاکمیت ملی جمهوری آذربایجان را نمی تواند بپذیرد و همین مسئله علت دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا