آخرین اخبارآذربایجاناخبارعمومی

تدابیر سرکوب دینداران جمهوری آذربایجان شامل مراسم های عروسی حلال نیز شد

در چارچوب سیاست های مقابله با سبک زندگی اسلامی در جمهوری آذربایجان، پلیس باکو 16 شرکت کننده در مراسم عروسی مومنانه و حلال که با حمل پرچم های شیعی و پخش سرود شاد “علی علی مولا” کاروان عروس و داماد را در روز میلاد پیامبر عظیم الشان همراهی می کردند، بازداشت و جریمه کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سایت “اوخو”، این افراد به اوباشی گری و شرارت خودرویی متهم و هر یک 200 منات جریمه شدند.
واحد مطبوعاتی ریاست جمهوری آذربایجان در گزارش رسمی خود نوشته است: « در نتیجه عملیات و بازرسی نیروهای پلیس منطقه خزر در روستای شوولان در تاریخ 2 اکتبر مشخص شده است که در منزل محل سکونت آقاعلی حسین زاده و آقاکریم بالااحمدوف در روستای شوولان، مراسم جشن عروسی با نقض فاحش مصوبات ستاد مبارزه با کرونای دولت تشکیل شده است. چند تن از شرکت کنندگان این مراسم به علت نداشتن تاییدیه نداشتن کووید 19، براساس ماده 211 قانون کیفری، هر یک به مبلغ 200 منات جریمه شدند. خودروهای 16 تن از شرکت کنندگان در کاروان خودرو که شرارت خودرویی کرده اند، به پارکینگ منتقل شده است. در تحقیقات مشخص شده است که فضولی مالی اف، یکی از شرکت کنندگان در مراسم عروسی، تحت تعقیب نیروهای انتظامی نیز بوده است. آقاعلی حسین زاده و آقاکریم بالااحمدوف و فضولی مالی اف بازداشت شده اند. به موجب ماده 139 قانون کیفری مبنی بر نقض مقررات قرنطینه مبارزه با همه گیری و حفظ سلامت و بهداشت، پرونده کیفری گشوده شده است و تحقیقات ادامه دارد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا