آذربایجاناخبارارمنستانایرانعکسعمومیقره باغگرجستانویژه

تجمع جوانان مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تفلیس/ تصاویر

گروهی از جوانان برای حمایت از جمهوری آذربایجان مقابل سفارت این کشور در تفلیس تجمع کردند.

به گزارش پایگاه حقایق خبری قفقاز به نقل از اسلام آذری، عده ای از جوانان با حمل پرچم های جمهوری آذربایجان و گرجستان در حمایت از جمهوری آذربایجان برای مقابله با حملات نظامی ارمنستان جلوی سفارت این کشور در تفلیس تجمع کردند.

معترضان با سر دادن شعارهای مختلف، حمایت خود را از آذربایجان در مقابل هجوم ارتش ارمنستان به مواضع این کشور در منطقه «تووز»، ابراز داشتند.

دورسون حسن اف سفیر جمهوری آذربایجان در تفلیس، ضمن قدردانی از تجمع کنندگان برای حمایت از جمهوری آذربایجان گفت: «همانطور که می دانید سرهنگ ایلقارمیرزایف، که در منطقه تووز آذربایجان در کنار ژنرال، افسران و سربازان ما به شهادت رسیده، از منطقه «قاردابانی» گرجستان است. خداوند همه آنها را رحمت کند. همانطور که آقای الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز گفتند، انتقام شهدای ما گرفته شده و گرفته خواهد شد. چنان که اطلاع دارید آتش بس اولین بار توسط ارمنستان نقض شد. آنها می خواستند به سرزمین های ما حمله کنند اما پاسخ کوبنده ای دریافت کردند. برادران و خواهران گرجی، شما می دانید ملت آذربایجان و گرجستان همیشه دوست و برادر یکدیگر بوده اند و از این پس نیز اینچنین خواهند بود.»

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا