آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تجلیل از مستشار صهیونیست در جمهوری آذربایجان

دانشگاه زبان های آذربایجان، برای تجلیل از مستشار صهیونیست دولت جمهوری آذربایجان که بخش مهمی از بازنمایی تحریف آمیز از فرهنگ و سیاست در این کشور را هدایت می کند، میزگرد برخط تحت عنوان «آریه گوت و حقایق آذربایجان» برگزار می کند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آذرتاج، میزگرد برخط «آریه گوت و حقایق آذربایجان» امروز 26 ماه می راس ساعت 14:00 برگزار می شود و کمال عبداله، مدیر دانشگاه زبان های آذربایجان و دورون پئر، معاون سفارت اسراییل در باکو، غنیره پاشایوا، نماینده مجلس و از عناصر تابلودار پان ترکیست، آناتولی رافائیل اف، نماینده یهودی مجلس و ملیح یودایوف، رییس جامعه یهودیان کوهستانی، روان حسن اف، مدیر اجرایی مرکز بین المللی چند فرهنگ گرایی باکو ( آریه گوت نیز نماینده این مرکز در سرزمین های اشغالی است)، جیحون محمد اف، نماینده مجلس و سوداگل علی اوا، مدیر گروه منطقه شناسی دانشگاه زبان های آذربایجان، امیلیا خودی اوا، مدیر مرکز تحقیقات اسراییل و خاورمیانه در دانشگاه زبان های آذربایجان، سخنرانی خواهند کرد.

آذرتاج افزوده است: « آریه گوت در سال 1975 در باکو متولد شد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده روابط بین الملل دانشگاه دولتی باکو، از جوانی به عنوان معلم در دانشگاه دولتی باکو کار کرد. وی به زبان های آذربایجانی، روسی، انگلیسی، عبری، ترکی و آلمانی تسلط دارد.

آریه گوت، که در سال 2000 به اسرائیل نقل مکان کرد، همیشه در توسعه روابط اسرائیل و آذربایجان و فعالیت های دیاسپورای آذربایجان در اسرائیل نقش فعالی داشته است. آریه گوت در حال حاضر رئیس سازمان غیر دولتی اسرائیلی «طرح های بین المللی برای جامعه» است. از سال 2016، آریه گوت رئیس دفتر مرکز بین المللی چند فرهنگی گرایی باکو در اسرائیل است. آریه گوت نویسنده بیش از 700 مقاله تحلیلی در مورد درگیری ارمنستان و آذربایجان است. وی از آذربایجان در رسانه های کشور های مختلف حمایت کرده و واقعیات قره باغ را به جامعه جهانی منتقل کرده است. برای سال های زیادی، آریه گوت از نزدیک مشغول رویدادها، کلاس های استادانه، میزگردها و جلسات گروه مطالعات منطقه ای و روابط بین الملل دانشگاه زبان های آذربایجان، مرکز مطالعات اسرائیل و خاورمیانه بوده است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا