آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تبلیغات رسانه های باکو درباره موفقیت رژیم صهیونیستی در مهار کرونا

رسانه های باکو از موفقیت رژیم صهیونیستی در مهار کرونا و واکسیناسیون عمومی و بازگشت زندگی به شرایط عادی در سرزمین های اشغالی خبر می دهند!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز روزنامه ینی مساوات نوشت:« زندگی در اسراییل به شرایط عادی باز می گردد؛ عروسی ها برگزار می شوند و سالن های ورزشی و هتل ها باز شده اند.»
ینی مساوات افزود: « در روند واکسیناسیون در جهان، اسراییل در مقام اول قرار دارد. تقریبا نیمی از 9 میلیون نفر اهالی اسراییل واکسینه شده اند. در نتیجه در چند هفته اخیر موارد ابتلا به شدت کاهش یافته است. حکومت اسراییل با ایجاد «گذر سبز» ، حق حرکت آزاد به شهروندان داده است. شهروندانی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، با دریافت کارت «گذر سبز» به رستوران ها و هتل ها و سالن های ورزشی و استخرها و تئاترها و تالارهای جشن می روند. با این حال، با توجه به این که واکسن کرونا تا چه اندازه در مقابل انواع جهش یافته جدید ویروس کرونا تاثیر دارد، کارشناسان هنوز به اهالی توصیه می کنند که احتیاط را رعایت کنند.»
ینی مساوات افزوده است که تاکنون در اراضی اشغالی 834 هزار و 603 مورد ابتلا به کرونا و شش هزار و 248 مورد مرگ ناشی از کرونا ثبت شده است.
گفتنی است رسانه های باکو برغم ترک گرایی شدید، بطور مستمر و دائمی به تبلیغات رژیم صهیونیستی و یهود اشتغال دارند و قوم یهود را باهوش ترین و زرنگ ترین و موفق ترین قوم در میان اقوام و نژاد های دنیا معرفی می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا