آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

تاکید وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان به ادامه همکاری با شرکت‌های صهیونیستی

وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان ضمن اشاره به همکاری باکو با ترکیه در زمینه تسلیحات، بر تداوم همکاری کشورش با شرکت‌های صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، «مدد قلی‌اف» وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان از تداوم همکاری این کشور و شرکت‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان در چهارمین نمایشگاه امنیتی-دفاعی «Securex Caspian» در باکو گفت: « جمهوری آذربایجان به همکاری با شرکت‌های ترکیه‌ ای و اسرائیلی ادامه خواهد داد.»

وی در بخش دیگری اضافه کرد: «ما با ترکیه روی سلاح‌هایی کار می‌کنیم که برای ده تا پانزده سال‌ آینده طراحی شده‌ اند. این یعنی ما به آینده نگاه می‌کنیم. ما حتی به ۲۰ سال آینده می‌نگریم.»

مقامات جمهوری آذربایجان همواره به همکاری‌های نظامی باکو و تل‌آویو اشاره کرده‌ اند. «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور آذربایجان پیشتر در گفت‌و‌گو با «نشریه دفاع ملی روسیه» خبر داده بود که این کشور به طور گسترده از تل‌آویو تجهیزات نظامی خریداری کرده است.

علی‌‌اف تصریح کرده بود که باکو از تل‌آویو، پهپادهای موسوم به «مهاجم آسمان» (Sky Striker) و هاروپ خریداری کرده و این موضوع دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ پهپادهایی که هم برای شناسایی و هم نبرد کاربرد دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا