آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

تاکید نماینده تبریز بر ضرورت بررسی دقیق حادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس ضمن محکوم کردن حادثه حمله به سفارت باکو در تهران، گفت: روابط دو کشور همسایه ایران و آذربایجان بسیار مهم و ارزشمند و حفظ این روابط برای ما بسیار حائز اهمیت است

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، روح الله متفکرآزاد ضمن اشاره به حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران اظهار داشت: این حادثه ناگوار را به شدت محکوم و از اتفاق رخ داده اظهار تأسف می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم این موضوع را به دقت و تا حصول نتیجه دقیق و زوایای مختلف آن را پیگیری و بررسی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به روابط عمیق بین دو کشور افزود: روابط دو کشور همسایه ایران و آذربایجان بسیار مهم و ارزشمند و حفظ این روابط برای ما بسیار حائز اهمیت است.

متفکرآزاد، اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی دو ملت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان طی سال‌ها حُسن همجواری، عمیق‌تر از آن است که چنین اتفاقاتی موجب فاصله‌گیری آنها از یکدیگر شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تأکید مجدد بر این نکته که حادثه رخ داده را به شدت محکوم می‌کنیم، گفت: اطمینان داریم عقلانیت حاکم بر فضای حکمرانی دو کشور اجازه وارد شدن خدشه به روابط دو جانبه را نخواهد داد و امیدواریم با اعلام نتایج دقیق بررسی‌ها علت اصلی این اقدام را مشخص سازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا