آذربایجاناخبارعمومیویژه

تاکید «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان بر مقابله با اباحه گری غربگرایان

در پی طرح مباحثی در گروه موسوم به «شورای ملی نیروهای دموکراتیک» جمهوری آذربایجان مبنی بر ضرورت رعایت قواعد غربی در خصوص حمایت از همجنس گرایان در جمهوری آذربایجان و کناره گیری الدنیز قلی اف، رییس جنبش روشنفکران از این شورا، الچین قاسم اف، معاون «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان نیز با انتشار بیانیه ای بر پایبندی این جنبش به اصول و ارزش های ملی و دینی و مخالفت با هرگونه اباحه گری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در بیانیه معاون «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان آمده است: «ما آذربایجانی هستیم. ملتی با عادات ریشه دار و ارزش های عالی هستیم. ما برای حفظ این ارزش ها همواره آماده بوده ایم و مبارزه کرده ایم، محرومیت کشیده ایم و به زندان ها افتاده ایم و شهید داده ایم. قبل از این نیز در مبارزه با عناصری که غرب در سال 2012 آنها را برای راهپیمایی در باکو آماده کرده بود، فرزندان شایسته این ملت با شکنجه و حبس مواجه شدند و به عنوان یک ملت، بی لیاقتی را رد کرده و این عزم خود را به اثبات رسانده ایم. امروز نیز از این تفکر اصلا دور نیستیم».
الچین قاسم اف افزوده است: «سال هاست که ما عدم پذیرش اشخاص وابسته به مراکز قدرت دنیا را که در تضاد با منابع ژنی ملت ما هستند، به نمایش گذاشته ایم. فرقی نمی کند که این افکار و جریان ها خواه از غرب و خواه از شرق بیایند، ما پاسدار هویت ملی – دینی خود هستیم و این اشخاص منفی را رد می کنیم و با وفاداری به هویت ملی و دینی و ارزش های خود می توانیم نجات یابیم. همواره در مرزهای حفاظت از این ارزش ها با جان و خون خود ایستاده ایم».
حاج الچین قاسم اف افزوده است: «جنبش اتحاد مسلمانان هیچ گاه تحت لوای هیچ کس نبوده و برعکس، به علت شجاعتی که این جنبش از خود نشان داده است، دیگران سعی کرده اند که در کنار این جنبش قرار بگیرند. اطمینان داشته باشید که از این پس نیز به اذن خدا همین راه را ادامه خواهیم داد. کسانی که می خواهند اداره ملتی را که اکثریتش مسلمان است، به دست بگیرند، باید ارزش های این ملت را بپذیرند. متاسفانه بعضا سهل انگاری و سستی برخی دوستان، این را یادآوری می کند که مولای متقیان مجبور می شد درد خود را به چاه ها بیان کند. شاید در شرایط کنونی می توانیم تا حدی این سخن را درک کنیم که «در چشمم تیر و در گلویم خار باقی ماند». در تمامی حالات، همگان بدانند که ارزش هایمان برای ما مقدس است. ما برای مبارزه در راه آن ارزش ها به پا خاسته ایم. در دفاع از مقدسات، برای فدای جانمان حاضریم. هر کس در مقابل ارزش هایمان بایستد، ما رویاروی او هستیم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا