آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

بیانیه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل برای قدردانی از مواضع آیت الله عاملی در حمایت از اصحاب رسانه

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل با صدور بیانیه ای، از مواضع مترقی و عالمانه امام جمعه محترم اردبیل در حمایت از اصحاب رسانه قدردانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل در بیانیه ای با اشاره به خطبه های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اردبیل در تبیین جایگاه خبر و خبررسانی و شاخص‌های خبرنگاری آرمانی، مراتب حمایت و قدردانی اصحاب رسانه را از ایشان ابراز داشتند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

تریبون نماز جمعه، عرصه‌ ای بی‌بدیل برای طرح گفتمان انقلابی و دینی است. حضرت آیت‌الله دکتر سیدحسن عاملی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه دانشمند اردبیل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته و در آستانه سال‌روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت این روز با ارائه بیاناتی راهگشا و مواضعی حکیمانه، به تبیین جایگاه خبر و خبررسانی و شاخص‌های خبرنگاری آرمانی پرداخته و از جرات، حریت و مصائب این قشر، با ظرافت مثال‌ زدنی سخن به میان آوردند.

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل بر خود لازم می‌داند از مواضع مترقی و عالمانه امام جمعه متعهد، دلسوز، پیگیر و مطالبه‌گر اردبیل، حضرت آیت‌الله دکتر سیدحسن عاملی، صمیمانه قدردانی نماید. امید است همه مسئولین و کارگزاران با سرلوحه قرار دادن بیانات حکیمانه ایشان و توجه ویژه به ظرفیت حوزه رسانه، یاری‌گر اصحاب رسانه و مطبوعات در عمل به رسالت خطیر خود باشند تا شاهد اعتلای جامعه اسلامی باشیم.

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا