آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

بیانیه جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان به مناسبت روز جهانی قدس

جنبش اتحاد مسلمانان آذربایجان، به مناسبت «روز جهانی قدس» بیانیه ای را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در بیانیه جنبش اتحاد مسلمانان که به مناسبت روز جهانی قدس در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است:

ندای آزادی قدس از چنگال صهیونیسم که از سوی متفکر بزرگ جهان اسلام حضرت روح الله خمینی (ره) پایه گذاری شده و همگان را بدون در نظر گرفتن دیدگاهشان به اتحاد دعوت کرد، به مرور زمان حقیقت خود را برای همگان آشکار ساخته است.

کسانی که سال ها پیش این فراخوان را یک مانور سیاسی فرض می کردند، امروز بدون شک صهیونیسم را نه تنها به عنوان اشغالگر قدس، بلکه عامل بسیاری از جنایات خونین علیه بشریت می شناسند.

کافی است نگاهی به رفتار رژیم صهیونیستی با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای مسلمان بیندازیم تا اهمیت این زخم مهلک در قلب جهان برای ما آشکار شود.

کشتن واقعیت فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان، فریاد بزرگی برای این موضوع است.
متأسفانه علیرغم اینکه بیت المقدس یکی از نمادهای دینی به ویژه برای مسلمانان است، با حمایت آمریکا از این اشغالگری به وسیله ایجاد توهم دموکراسی در جهان و طرح انتقال سفارت این کشور در اسرائیل به قدس، واقعیت بی تفاوتی جهان اسلام به فریاد آزادی قدس را که 40 سال پیش سر داده شد، آشکار می سازد.
در سایه بی تفاوتی مسلمانان، این مرتجعین از انجام چنین کشتاری در داخل بیت المقدس در مقابل دیدگان قدرت های به اصطلاح دموکراتیک جهان که مدعی عدالت هستند، دریغ نکردند.
امروز اتحاد پیروان حق با هدف آزادی قدس، تنها شعار نجات بخش جهان اسلام است.

با درخشش قدس به عنوان خورشید آزادی و صلح، ابرهای تیره ای که آسمان بشریت را پوشانده کنار می روند و فضای روشنی به بشریت می بخشند.

بشریت باید برای آزادی قدس متحد شده و آن را به عنوان اولین گام برای رسیدن به آزادی هایی که حق مشروع همه مردم جهان است، در نظر بگیرد.

بی تردید عدالت جهان در ارزش هایی است که قدس در دل خود دارد.»

جنبش اتحاد مسلمانان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا